بهترین سایت آشپزی
بهترین سایت آشپزی
آموزش

بهترین سایت آشپزی

96بازدید

به دنبال معروفترین سایت شیرینی پزی هستید؟ چرا باید یک سایت شیرینی پزی به معروفیت برسد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد بهترین سایت های آشپزی ایرانی صحبت کنیم.

در ادامه به معرفی و مقایسه بهترین وب سایت های فارسی آموزش آشپزی خواهیم پرداخت.

آموزشگاه آریا تهران

اگر به دنبال آموزش کیک و شیرینی پزی هستید، اگر به دنبال یک سایت آشپزی حرفه ای هستید، به جرات یکی از معروفترین سایت های شیرینی پزی ایران، سایت آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919633 الی 6 و 09020055503

این مجموعه بخش های مختلف آموزش آشپزی و شیرینی پزی را در قالب برگزاری دوره های حضوری و آنلاین و همچنین فیلم های آموزشی پوشش می دهد.

از مهمترین فاکتورهای معروفیت این سایت این آموزشگاه، در کنار رضایت کارآموزان قبلی، امکان دریافت مدرک بین المللی از مهارت های آموخته شده است.

آموزش شیرینی پزی

آموزش شیرینی پزی یکی از مجموعه دوره های این آموزشگاه است. این مجموعه شامل دوره های کیک پزی، آموزش شیرینی های خشک و تر، آموزش باقلوا استانبولی، آموزش دسر های سنتی و بین الملل، آموزش دکور کیک، آموزش کیک های کافی شاپی و… است.

اگر به یادگیری آموزش شیرینی پزی و البته دریافت مدرک بین المللی علاقمند هستید همین حالا با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها: 02166919633 الی 6 و 09020055503

بزرگترین سایت های شیرینی پزی ایران

یکی از مباحثی که در عصر حاظر در گوگل بیش از پیش جستجو می شود، دستور العمل های مختلف پخت شیرینی است. وب سایت های زیادی فعالیت خود را به آشپزی و معرفی دستورات پخت شیرینی اختصاص داده اند.

کمتر کاربری وجود دارد که با این همه دستور شیرینی و گیگ در فضای وب قصد خرید کتاب های شیرینی پزی را داشته باشد. اما برای آن که بتوانیم بهترین رسپی “recipe” یا دستور پخت کیک و شیرینی را پیدا نماییم، باید توانایی پیداکردن دستور های مطمئن را داشته باشیم که این دستور ها امروزه در اکثر وب سایت های شیرینی پزی ایرانی معرفی شده اند و ما قصد داریم تعدادی از بهترین سایت های شیرینی پزی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا شما آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و نهایتا با جمع بندی و نتیجه گیری نهایی، بهترین سایت شیرینی پزی ایرانی را برای آموزش آشپزی و شیرنی پزی انتخاب نمایید.

سایت آموزشگاه آشپزی آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران از سال 1386 با اولین شعبه در کویت به نام آریا کویت تاسیس، و هم اکنون بعد از 16 سال فعالیت در تهران و کرمانشاه شعبه فعال دارد.

موسس این مجموعه سرکار خانم سیده نسترن فرخی پور یکی از خوشنام ترن فرهنگیان استان ایلام بوده که بعد از اعزام از طرف سازمان آموزش و پرورش به کشور کویت، فعالیت اقتصادی و آموزشی خود را شروع کرده است.

از مدیران فعلی این آموزشگاه می توان به آقای رضا قمری و وحید قمری اشاره کرد.

سایت آشپزی چی شی

یکی از بهترین سایت های شیرینی پزی در ایران سایت چی شی می باشد که فعالیت های خود را از سال 1392 آغاز کرده است. این سایت در حوزه آموزش آشپزی و شیرینی پزی یکی از پرافتخارترین های کشور محسوب می شود.

سایت آشپزی پارسی دی

سایت پارسی دی نیز یکی دیگر از پیشگاما آموزش آشپزی رایگان است. در این سایت شما با تعداد زیادی از رسپی های گوناگون روبرو خواهید بود.

سایت شیرنی پزی مجتمع فنی تهران

د ر حال حاظر مجتمع فنی ترهان به عنوان برگزار کننده دوره های حضوری و آنلاین یکی دیگر از بهترین سایت های شیرینی پزی ایران است که فعالیت خود را به صورتت تخصصی در حوزه آموزش شیرینی از سال 1393 آغاز کرده است.

سایت شیرینی پزی ایران کوک

ایران کوک بهترین سایت آشپزی ایرانی است که فعالیت های خود را با هدف ارائه اطلاعات جامع در حوزه آشپزی از سال 1390 آغاز کرده است. این سایت یکی از مراجع بزرگ آموزش آشپزی با عکس و فیلم در کشور است که در حال حاظر بیش از 5000 دستورالعمل آشپزی را در خود گنجانده و هر روز در حال افزایش است. همین به روز شدن ها باعث افزایش بازدید روزانه این سایت شده است.

سایت شیرینی پزی مامی فود

سایت مامی فود نیز واقعا یکی از سایت های خوب آشپزی است. در این سایت علاوه بر رسپی های گوناگون، امکان ثبت سفارش انواع غذا و شیرینی نیز فراهم شده است.

سایت شیرینی پزی غذالند

سایت غذالند یکی دیگر از بهترین سایت آشپزی و شیرینی پزی در کشور است که فعالیت های خود را از سال 1396 آغاز کرده است. در قسمت دستور پخت این سایت با یک جستجوگر پیشرفته رو برو میشود که میتوانید براساس دسته بندی غذا، ملل، مرتب سازی و مواد لازم به غذای مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان پیدا کنید. این سایت نزدیک به 1000 آشپز را در خود گنجانده است که هر کدام میتوانند دستور پخت خود را ثبت نمایند.

سایت شیرینی پزی بیتوته

هرچند سایت بیتوته یک سایت خبری و دارای منابع و محتواهای فراوان است، اا بخش آشپزی و شیرینی پزی این مجموعه یکی از سایت های محبوب در حوزه آموزش شیرینی پزی در ایران است.

منبع : isna.ir

Leave a Response